![Forum www.wotppz.fora.pl Strona Główna](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/logo_phpBB.gif) |
www.wotppz.fora.pl Forum klanu PPZ
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jacobsen
Dołączył: 25 Sie 2012
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Wto 20:52, 04 Wrz 2012 Temat postu: Jak grać artą i nie tylko... |
|
|
...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jacobsen dnia Śro 21:37, 23 Sty 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarmy
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Sob 5:02, 08 Wrz 2012 Temat postu: Ameryki Nie Odkrył |
|
|
W temacie artyleri Ameryki nie odkrył.
Co do dodatkowych umiejętności załogi na artyleri do końca się z gościem nie zgodzę. Naprawa to napewno nie najzbędniejsza umiejętność.
Wystarczy zestaw naprawczy, z prostej przyczyny po trafieniu jak się naprawisz i nie uciekniesz to po drugim trafieniu naprawa ci nie pomoże bo w 99% drugie trafienie kończy twój krótki żywot.
Moim skromnym zdaniem podstawa to:
1.umiejętność to Szósty Zmysł-dowódca, reszta Maskowanie.
2.dowódca Maskowanie lub Mentor, kierowca (nie pamiętam dokładnej nazwy) zwiększający obrót na gąsienicach lub Gładka Jazda, celowniczy Snajper, ładowniczy Zastrzyk Adrenaliny.
Następne to już w zależności od typu Działa Samobieżnego, wbrew pozorom poszczególne bardzo różnią się od siebie.
Maskowanie to piękna sprawa gdy masz 100% na całej załodze.
Wiele razy na Grilku gdy się zakampiłem w krzakach, przeciwnik z odległości 15m mnie nie widział, dodatkową zaletą są małe rozmiary tej Besti np.na GW Tigerze czy SU-14 zapomnij o takim wyczynie
Co do Szóstego Zmysłu. Na szybkich i zwrotnych działach jeśli jesteś rozgarnięty pozwoli ci zwiać zanim trafi cię artyleria wroga z czołgami to już zależy ich typu przed AMX-13 czy T50 nie uciekniesz ale już średnie VK-i kiedyś goniły mojego Grila przez 3/4 mapy aż naprowadziłem je na kolegów z kompani. Na cięższych artyleriach ta umiejętność pomoże ci tylko uniknąć artyleri przeciwnika ale tylko gdy się jeszcze ładuje bo nawet 15sek. czasu celowania to zbyt krótki czas na zmianę pozycji dla takiej szafy jak GW tiger czy SU-14. O ucieczce przed czołgami wroga zapomnij, możesz się schować za skałę lub budynek, jeden warunek muszą być w pobliżu, ale to chwilowa pociecha napewno przyjadą po ciebie
Ciągle nie wiem czemu widok artyleri działa na tanki przeciwnika, jak czerwona płachta na byka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
morderca116
Dołączył: 27 Sie 2012
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Polska Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Śro 20:27, 17 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
pomyśl Jarmy czy jeżeli wiesz że arta zabiera np. 1000 hp a tank 300 a ma o wiele mniej hp to bardziej opłaca walnąć do arty i zdjąć ją na hita. Takie jest moje zdanie lecz kwestia jest sporna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Jarmy
Dołączył: 24 Sie 2012
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Góra Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:59, 18 Paź 2012 Temat postu: |
|
|
Przecież wiem że artyleria to pierwszy cel dla przeciwnika.
To ostatnie zdanie to tylko żart.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|